Samstag, November 22, 2014

Femen-Aktivistinnen wollen Geistlichen entführt haben (Video)

Jeden Morgen, wenn ich anfange, für mein Blog zu recherchieren, frage ich mich, mit was die feministische Fraktion wohl heute wieder aufwarten wird. Und immer wieder werden meine kühnsten Vermutungen übertroffen.

Auf der Facebookseite von Femen International ging gestern folgende Meldung, begleitet von einem Video, online:

FEMEN kidnaped a priest.

We took our first hostage to defend secularism against attacks of Vatican, the biggest religious mafia leaded by Pope.

We are ready to release the priest once our demands are satisfied. FEMEN wish is clear: cancellation of Pope's visit to EU Parliament 25th of November in Strasbourg.

We accuse Vatican together with it's leader Pope for criminal religious occupation of Europe and identify EU Parliament as an enemy of secularism and freedom after their invitation of Pope in Strasbourg.

We promise to treat the hostage well and provide him with everything that is necessary while he is in our hands/breasts. Unlike from religion, feminism is peaceful!

GOD IS NOT A MAGICIAN, POPE IS NOT A POLITICIAN!

NO POPE IN EU PARLIAMENT!


Eine echte Entführung? Oder buhlen die Medienhuren – mit der Vortäuschung einer Straftat – nur wieder um Aufmerksamkeit? Die männerpolitische Website A Voice for Men ist skeptisch.

Die bislang einzige Nachrichtenseite, die (auf englisch) über den Vorfall berichtet, ist diese.

kostenloser Counter